Spis treści

piątek, 3 kwietnia 2015

LBA

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Bardzo, bardzo dziękuję Meysh za nominację! <3
1.Q:Dlaczego zaczęłaś blogowanie?
A:Wielokrotnie słyszałam, że dobrze piszę, a jałojce kocham od dawna, więc po prostu stwierdziłam, że podzielę się moją pisaniną ze światem. Co okazało się dobrą decyzją :3
2.Q:Czy nie szkoda ci czasu na blogowanie?
A:Nie, nigdy. Czasem za to go brakuje.
3.Q:Jeśli miałabyś wybór pomiędzy byciem zdrową a posiadaniem przyjaciół, co byś wybrała?
A:Posiadanie przyjaciół, zdecydowanie.
4.Q:Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
A:Lato, ze względu na wakacje, i wczesna wiosna, ze względu na temperatury.
5.Q:Czego nigdy nie zapomnisz w swoim życiu?
A:Tekstów ukochanych piosenek.
6.Q:Jaka była najdziwniejsza sytuacja z jaką dotychczas się spotkałaś?
A:Z całą pewnością dziwne było, kiedy wydawało mi się, że czuję gaz na klatce schodowej, i biegałam po sąsiadach pytając się, czy oni też.
7.Q:Ulubiona potrawa?
A:Kocham jeść w ogóle, ale najbardziej-najbardziej to pizza quattro fromaggi.
8.Q:Na co masz ostatnio "fazę"?
A:Na Shingeki no Kyojin <3
9.Q:Jaki rodzaj muzyki preferujesz?
A:Mam zryty gust muzyczny. Lubię soundtracki, muzykę z anime, k-pop, Lady Gagę i wszystko w przedziale od po rocka i pop punka do gothic metalu.
10.Q:Jaką pogodę najbardziej lubisz?
A:10-15 stopni, lekki wiatr, rześko i nie pada. I ulewy.
11.Q:LUBISZ KAKAO? *O*
A:JASNE ŻE TAK!


Nominuję:
KaroOpowiadaYAOI.blogspot.com
naprzekorzasadom.blogspot.com
weird-arrogant-midget.blogspot.com
sasayaku-no-kage.blogspot.com
ihavebeenherewholetime.blogspot.com
candy-painted-with-poison.blogspot.com
shotomeru.blogspot.com
ao-momo.blogspot.com
rozowy-koci-swiat.blogspot.com
wizard-of-ship.blogspot.com
kise-aomine-yaoi.blogspot.com

Moje pytania:
1.Wolisz czytać angst, fluff czy seksy? XD
2.Nie myślisz czasem, żeby zrezygnować z blogowania?
3.Czego najbardziej nie lubisz jeść?
4.Czy masz jakiś idiotyczny lęk?
5.Jakich opowiadań nie lubisz czytać?
6.Wierzysz w szczęście i pecha?
7.Jaka czekolada jest według ciebie najlepsza?
8.Na jakich portalach społecznościowych masz konta?
9.Lubisz kotki?
10.Co robisz z rana, żeby się rozbudzić?
11.Masz jakieś guilty pleasures? Jakie?

PATRZCIE, PATRZCIE, TO JUŻ DRUGA NOMINACJA.
Tym razem od Mariyako Fuyuki, którą co prawda ja nominowałam, ale nominowała ją też Meysh, więc to wykorzystała. #szczwana
Nie nominuję już, nie będę ani wymyślać następnych jedenastu pytań, ani męczyć następnych jedenastu osób, ale na pytania odpowiem, o.
1,  W skali od 1 do 10 na ile oceniasz swój ból? (po śmierci bohatera)

Po śmierci Brianny z GONE? Milion.
2. Według Ciebie jakim kolorem powinno malować się nadzieję? 
Niebieskim. To ładny kolor.
3. Masz jakieś uzależnienia?
Herbatka, cukier.
4. W ilu fandomach jesteś?
Za dużo, żeby wyliczać, naprawdę.
5. Pięć ukochanych pairingów?
PIĘĆ?! Mam obecnie zapisanych sto dwadzieścia trzy, które shippuję! No ale aktualnie najbardziej kocham Cainę (GONE), NaruSaku (Naruto), ImaHanę i MuraMuro (KNB) i EreRi (SnK). Co nie zmienia faktu, że moim ultimate OTP jest i będzie KiyoHyuu.
6. Najpiękniejszy moment w Twoim życiu?
Poznanie kilku ważnych dla mnie osób.
7. Ulubiony aktor?
Ciężko wybrać, ale chyba jednak Keira Knightley.
8. Kim chcesz zostać, jak dorośniesz?
Pisarką bądź prawniczką.
9. Wierzysz w anioły? W jakiejkolwiek postaci.
Nie, jestem ateistką totalną. Wierzę w yaoizm i yurizm.
10. Twój ulubiony moment w ciągu dnia i dlaczego?
Wieczór, kiedy mam chwilę na czytanie/pisanie/rysowanie/oglądanie/cokolwiek.
11. Pocałowałabyś osobę tej samej płci?
 Jakby to powiedzieć... Nie pocałowałabym osoby innej płci. Chyba że byłaby Atsushim, noale.

Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Abbwuuu, dziękuję. :_; Wydaje mi się, że jestem tutaj pierwszy raz, ale widziałam w poście na dole, że ktoś tu fazuje AoKagi więc Kiri leci czytać o swoim rudym synu, pięknej kuleczce. ;__:
    Odpowiem na pytania pod następnym rozdziałem... rozdziałem czegoś. Jeszcze nie wiem czego, ale chyba wypadałoby, żeby to było coś z KnB *może w końcu Kiri ruszy się i napisze Rezydencje* :~~~:
    A teraz znikam, by pogrążyć się w AoKagaszkach. :_:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, dziękuje za nominacje :D
    Wgl to ostatnio się u mnie kurzy troszku, ale to dlatego że pracuję nad mangą i po prostu wkładam w to niemalże każdą wolną chwilę x___X
    Ale to się zmieni! xD
    Heh, na pytania odpowiem jak najbardziej przy najbliższej okazji :3
    Jeszcze raz dzięki za nominację <3

    OdpowiedzUsuń